#
#
#
#
#
#

Navigace

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Sbírkové konto na opravu guthových varhan v Čisté:

3167471369/0800

Děkujeme!

Svátek

Svátek má Zlata

Zítra má svátek Andrea

Aktuální počasí

Počasí dnes:

25. 9. 2021

poloj

Bude skoro jasno až polojasno. Ráno místy mlhy. Denní teploty 21 až 25°C. Noční teploty 10 až 6°C.

Svazek obcí mikroregionu

MikroregionČistá - Senomaty

Odkazy

logo

#

#

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Malovaná mapa

Malovaná mapa Rakovnicla

Ocenění

Vesnice Středočeského kraje roku 2013

ČISTÁ

Vesnice Středočeského kraje roku 2013

Zlatá stuha
ZLATÁ STUHA
za vítězství v krajském kole

Mobilní aplikace

V obreze

Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Volně ke stažení:

Google playApp Store

Kontakt

Obecní úřad:

Čistá čp. 1
270 34 Čistá u Rakovníka

tel. 313 549 454
fax 313 549 489

Stavební úřad:

313 549 010

cista.obecni-urad@seznam.cz

Kalendář

Interaktviní mapa

Mapa

Fotogalerie

Poslední přidaná fotografie

Poslední přidaná fotografie

Věnka Razýmová ml. - Aleje

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Obsah

Životní situace

« Zpět na Strom životních situací

Podání podnětu na porušování povinností v oblasti ochrany veřejného zdraví (nadměrný hluk a vibrace)

3. Pojmenování (název) životní situace

Podání podnětu na porušování povinností v oblasti ochrany veřejného zdraví (nadměrný hluk a vibrace)

4. Základní informace k životní situaci

V případě obtěžování obyvatel nadměrným hlukem nebo vibracemi může každý občan České republiky podat podnět.

Prověřuje se, zda jsou dodrženy požadavky stanovené v § 30 odst. 1 zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Každý občan, který je obtěžován nadměrným hlukem nebo vibracemi.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podnět je možné podat písemně nebo ústně do protokolu anebo v elektronické podobě podepsané zaručeným elektronickým podpisem.

8. Na které instituci životní situaci řešit

S podnětem se obraťte na příslušnou krajskou hygienickou stanici nebo územní pracoviště v místě, kde se zdroj nadměrného hluku nebo vibrací nachází.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Podnět musí obsahovat sdělení, o jaký zdroj obtěžování se jedná, kde je umístěn a kdy vás nejvíce obtěžuje (den v týdnu), ve které denní či noční době.

Dále uveďte kontaktní adresu nebo telefonní číslo, aby s vámi pověřený pracovník mohl projednat další nezbytnosti.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty jsou řešeny v souladu se správním řádem.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Provozovatelé zdroje nadměrného hluku nebo vibrací.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Podnět můžete na příslušnou krajskou hygienickou stanici zaslat v elektronické podobě podepsané zaručeným elektronickým podpisem.

28. Popis byl naposledy aktualizován

25.10.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.